Ett ledande undersökningsföretag

undersökningsföretag (2)

Det finns ett samband mellan nöjda kunder och ett starkt varumärke. Därför ska du anlita ett åtgärdsinriktat undersökningsföretag med metodval för en undersökning som utgår från syftet och målgruppen. Få svar på nyfikna frågeställningar rörande exempelvis dina kunder, din marknad eller dina medarbetare.

Vad vill vi uppnå med undersökningen? Vilka ingår i vår målgrupp? Utifrån dessa krav väljer vi metod och undersökningsansats. Vår vision är att leverera bästa tänkbara underlag. Våra undersökningar ska leda till konkret och dokumenterad förbättring hos våra uppdragsgivare. Vi erbjuder kvalitativ datainsamling och levererar beslutsunderlag inom en mängd områden.

undersökningsföretag (3)

Mer information om några av tjänsterna:

Medarbetarundersökningar
Genom att ställa rätt frågor kan vi få de djupa insikterna om vad era medarbetare tycker och tänker om företaget och dess tjänster och produkter. En medarbetarundersökning syftar till att ge svar på hur man kan förbättra processer och arbetsmiljö. Målet är att öka medarbetarnas trivsel och engagemang vilket är viktiga saker vid rekrytering av ny personal samt att få anställda att stanna kvar på arbetsplatsen. Nöjda medarbetare, ger nöjdare kunder och bättre lönsamhet. Et kan låta enkelt och självklart men det är det inte alltid, då många faktorer påverkar. ofta mäter man olika nyckeltal som man fastställt i företaget inom kundnöjdhet, lojalitet och engagemang. Utifrån de nyckeltalen kan man sen följa upp och inleda konkreta åtgärder och rekommendationer. Med regelbundna medarbetarundersökningar kan ni få en mer engagerad och lojal personal och förhoppningsvis nöjdare kunder.

undersökningsföretag (6)

Marknadsundersökningar
Vi kan hjälpa er ta fram en skräddarsydd marknadsundersökning med analys och rapportering. Genom att anlita oss är du aldrig låst till en viss mall eller lösning. Vi tar alltid fram unika undersökningar efter just ert företag behov. För oss är alla kunder och organisationer unika med unika behov av lösningar och krav. Våra undersökningsmetoder inkluderar alla från telefonintervjuer, webbpaneler, webbenkäter, på plats intervjuer för att nämna några. Läs mer om Marknadsundersökningar på sidan som handlar om detta.

undersökningsföretag (1)

Kundundersökningar
Vi hjälper er att ta fram kundundersökningar som kan förbättra er målgrupps kundupplevelser. Att arbeta med att förbättra kundupplevelsen leder till ökad kundlojalitet. Låt oss hjälpa er att ta fram en bra kundundersökning som verkligen kan utveckla ert företag framåt! Oavsett vilken typ av behov ert företag eller organisation har så tar vi fram en undersökning som skräddarsys efter just era behov och mål. Våra undersökningar utformas för att enkelt mäta lojalitet och visuellt presentera alla insamlade värden på ett pedagogiskt sätt så att data är lätt att ta till sig. Allt mynnar ut i en åtgärdsinriktad analys och rapport med tydliga åtgärder så ni snabbt kommer igång med förbättringsåtgärder inom er organisation. Med vår konsultation är det hela tiden så enkelt det bara är möjligt att nästa steg mot ökad kundnytta.



Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s