varumärke ambassadör

Ett varumärke ambassadör promenader och talar din produkt! De delar det på deras hemsida och sociala sajter som hjälper dig att utöka ditt varumärke. De delar hur bra din produkt är genom word-of-mouth. Jag ska vara ärlig med min recension. Om din produkt stinker jag ärligt talat inte kan marknadsföra det.

båt på väg

Om din produkt stinker jag inte säga något alls eftersom jag inte är ett fan av negativitet, jag ska ge dig ärlig feedback på vad som skulle göra det bättre från min synvinkel. Online-världen är överbelastad. Alla är på nätet nu. För att få din produkt front och center du behöver hjälp att få ordet ut.
Om din produkt är bra jag ska skrika det från hustaken hur häftigt det är!

Kommentera

